Problém, který způsoboval, že mizely Google My Business seznamy, když byly přidány zkrácené názvy, byl vyřešen, alespoň podle společnosti Google. Mluvčí nás o tom informoval minulou noc, že všechny chybějící seznamy byly již úspěšně obnoveny.
Během minulého týdne místní SEOs, kteří se snažili přidat zkrácené názvy do svých Google My Business účtů a nebo do účtů svých klientů, zjistili, že některé seznamy, a v některých případech také recenze, úplně zmizely.
Status chybějících recenzí nejasný.
Stále ještě nemáme nezávislé ověření toho, že tyto problémy byly vyřešeny od kohokoliv, jehož účty byly ovlivněny. (Skutečně, spousta místních Seos stále hlásí tento problém). Také Google nikde nespecifikoval komentář ohledně tohoto problému ztrácejících se recenzí, což několik SEOs uvedlo, že se stalo, když přidali zkrácené názvy. Předtím Google uvedl, že ztrácející se recenze byly naprosto odlišný technický problém, který se nijak nevztahuje na zkrácené názvy.
Zkrácené názvy byly představeny minulý měsíc spolu s počtem nových Google My Business funkcí. Byly navrženy tak, aby poskytly zkrácené URL Adresy, které mohou vlastníci firem využít jako jednoduchý způsob k propagaci kdekoliv na internetu. Zadáním zkráceného názvu do Google Vyhledávání nebo Google Mapss by tak přímo dovedlo uživatele k danému připojenému Google My Business profilu.
Proč by nás to mělo zajímat.
Zkrácené názvy by se měly stát velice nápomocné a potenciálně efektivní marketingové a firemní vozidla pro místní byznys, stejně tak by se měly stát velice užitečné pro spotřebitele. Mohly by se časem vyvinout také do jistého neformálního analytického nástroje.
Nyní SEOs mohou opět začít přidávat zkrácené názvy, alespoň podle Google. Jakmile tak učiníte, dejte nám vědět, jestli stále vidíte problémy!